Dysleksja
Zajęcia grupowe
Wczesne wspomaganie rozwoju
Integracja sensoryczna
Mediacje rodzinne
Designed by: |
Witamy na stronie poradni SENSO
IE – Instrumental Enrichment – terapia funkcji poznawczych Jak nauczyć dzieci lepiej myśleć? Terapia przeznaczona jest dla dzieci od 6 roku życia, młodzieży i dorosłych, pragnących rozwinąć swój potencjał intelektualny. Dzieci dowiadują się, że myślenie może być frajdą, a nauka to nie to samo, co szkoła. Same dochodzą do najlepszych dla siebie sposobów na znalezienie rozwiązań trudnych zagadek i sytuacji. Dzięki temu efekty ich treningu są trwałe, a nawyki, jakie wykształcają opierają się na pomocnych i skutecznych strategiach myślenia. Metoda terapeutyczna dla dzieci z trudnościami w uczeniu się, stworzona przez profesora Reuvena Feuerstaina. W Europie znana od kilkudziesięciu lat, w Polsce od niedawna. Opiera się na założeniu, że funkcje poznawcze ulegają modyfikacji, a ludzie, niezależnie od wieku mają zdolność do usprawniania procesu myślenia. Pod wpływem mediatora – terapeuty dzieci kształtują swoją inteligencję – rozwijają zdolność logicznego myślenia, tworzenia strategii poznawczych rozwiązywania problemów. Umiejętności ćwiczone w trakcie spotkań pozwalają kształcić u dziecka samodzielność w myśleniu, zdolność krytycznej oceny sytuacji i planowania własnego działania. Metoda przeznaczona głównie dla dzieci:
Spotkania odbywają 1-2 razy w tygodniu, prowadzone są indywidualnie lub w małych (2-3 osobowych) grupach. Więcej informacji o metodzie można znaleźć na stronie Instytutu Feuersteina http://icelp.info/ Terapia może być prowadzona wyłącznie przez uprawnionych terapeutów Metody IE – posiadających certyfikat Instytutu Feuerstaina. W poradni terapię funkcji poznawczych prowadzą: |
Diagnoza i opiniowanie
Formy terapii
Wczesne wspomaganie rozwoju
Mediacje rodzinne
Rejestracja wizyt
poniedziałek-piątek godz. 08.00 - 18.00 +48 502 52 46 26 +48 506 957-747 info@poradnia-senso.pl |
Licznik odwiedzin
Dzisiaj | 309 | |
W tym tygodniu | 535 | |
W tym miesiącu | 1737 | |
Wszystkie | 515492 |